24 Ekim 2018 Çarşamba

PARLÂMENTERLER KÜLTÜR-SANAT TÜRK MÜZİĞİ DERNEĞİNİN; İZMİR’DE İCRA EDECEĞİ TSM KONSERİNE, TÜM SANATSEVERLER DAVETLİDİR.


PARLÂMENTERLER KÜLTÜR-SANAT TÜRK MÜZİĞİ DERNEĞİNİN;
İZMİR’DE İCRA EDECEĞİ TSM KONSERİNE,
TÜM SANATSEVERLER DAVETLİDİR.

Sevgili Okurlar,
Ben bir Gazeteci – Yazar olarak, güzel Sanatlara ve Türk Sanat Müziğine de ilgi duyuyorum.
Parlamenterler Kültür Sanat ve Türk Müziği Derneği’nin de bir üyesiyim ve Türk Sanat Müziği Korosu’na devam ediyorum.
Daha önceleri başka korolara da katıldım.
Bir şeyler yapma arzusu ile bu gibi faaliyetlerin gelişmesi ve Türkiye’de yaygın hale gelmesi konusunda da,
Büyük bir gayret içerisindeyim.
Kısmet olursa,
Türkiye’de Ses Yarışmalarına da öncülük etmek istiyorum.
Bu vesile ile özellikle müziğe ilgi duyan kabiliyetli gençlerimizi
Erken yaşlarda tespit edip,
Türkiye’ye kazandırmak istiyorum.
Türkiye’de de Dünya çapında Seslerin yetişmesine vesile olmak istiyorum.
Bu itibarla ile bu etkinliğin gerçekleşmesinde katkı koyan herkesi kutluyorum.
Saygılarımla,
24 Ekim 2018 - Çarşamba

Makine Yüksek Mühendisi Ahmet YALVAÇ
Enerji Uzmanı – Gazeteci Yazar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder