4 Nisan 2015 Cumartesi

AHMET YALVAÇ; Ankara Birinci Bölge BAĞIMSIZ Milletvekili Adayı

ANKARA 1.BÖLGE’DEN BAĞIMSIZ MİLLETVEKİLİ ADAYIYIM
                Sevgili Okurlar bu vesile ile;
                Başta Merkez Sağ seçmenler olmak üzere; kime oy vereceğim diye bir arayış içinde olanların, ya da alternatif olarak gösterilen CHP ve MHP’nin liderlerine güven duymadıkları, inanmadıkları için;
                Sandığa gitmem, ya da boş oy kullanırım diyen çok sayıdaki seçmenin oylarına talibim.
                Muhtemelen Ankara’da benim haricimde başka Bağımsız Adaylarda çıkacaktır.
                Toplumda dik duruşları ile tanınan v oy olarak karşılığı da olan insanların, kazanabilecekleri yerlerden Bağımsız Aday olmalarını ve bu gibi Arkadaşların Toplum tarafından desteklenmesi gerektiğini tekrar vurgulamak istiyorum…
Bu dönemde Bağımsız Milletvekillerinin Türkiye için ne kadar önemli olduğunu anlamak için;
7 HAZİRAN 2015’deki Seçimde Sürpriz Bir Sonuçla Karşılaşmamak için; Minimum 25-30 Bağımsız Milletvekilinin Meclise Girmesi Lazım başlığını taşıyan makaleyi okumanızı öneririm.
Böylesi bir formül, mevcut siyasi partilere ve onların liderlerine güven duymayan seçmenler için yeni bir adres olduğundan;
                Katılımın yüksek olacağını düşünüyorum…
                Seçimde Oylarınızı Ya CHP’ye, ya da MHP’ye Verin Diyorlar Ama
                Acaba Kemal KILIÇDAROĞLU ile Devlet BAHÇELİ, Kendilerine Yakın Partilerle Niye İttifak Yapmak İstemiyorlar başlığını taşıyan makaleye de bir göz atın...
                Türkiye’de Siyaseten Gelinen Nokta da Çözüm Önerileri başlığını taşıyan makalede çok önemli.
                Hulki CEVİZOĞLU’’nun da vurguladığı çok önemli bir husus şu:
                AKP ve Tayyip ERDOĞAN parlatılıp, iktidara hazırlanırken; Merkez Sağ da bir operasyonla çökertilmiştir.
                Bu gün yaşadığımız siyasi kargaşa ve tehlikeli durumun asıl nedeni de budur…
          SİYASİ PARTİ LİDERLERİ İLE VATANDAŞIN GÜNDEMİ FARKLI…
                Sonuç olarak şunu söyleyebiliriz:
                Türkiye’yi bizler yönetmiyoruz. Proje ve senaryo Dışarda hazırlanıp; uygulaması içinde birilerinin eline veriliyor…
Bazı vatandaşlarımız ise, yaşananları Demokrasinin gereği sanıyor…
                2. Dünya Savaşından sonra 1947’de Amerika Birleşik Devletleri’nin başlattığı Marshall Yardımı çerçevesinde; TC Hükümetlerine, yardım ve destek karşılığında şartlar getirildiğini,
Ayrıca birde bu tarihte FULLBRİGHT KOMİSYONU kurulup, amaca uygun siyasetçi aranıp, bulunması yetiştirilmesi de amaçlanmıştır. 
Bu Komisyon bu gün FULLBRİGHT Vakfı adı altında Türkiye’de çalışmalarına devam etmektedir.
1947’den bu yana Türkiye’yi yönetenlerin; bir şekilde bu Komisyonla ilgili olduğunu,
Çizilen Çemberin dışına çıkanların bir şekilde dışlandığı, ya da zarar gördüğü de bilinmektedir…
                Türkiye’nin içinde bulunduğu acı durum ile gelinen nokta maalesef bu dur…
                Bu sarmaldan kurtulmanın tek yolu; Halkımızın bilinçlenmesi, Türkiye Cumhuriyeti’ni yönetmeye talip olanların da; ATATÜRK ilke ve İnkilâplarını esas alarak;
Her konu da gelişmiş bir Dünya Devleti olmayı, kendi imkânlarımız ile başarmayı hedef olarak önlerine koyarlarsa;
Tüm sorunların çözümü konusunda iyi bir başlangıç yapılmış olur. Ülkemize ve Dünyaya barış ve huzur gelir,
Türkiye güçlü ve müreffeh, Halkımız da mutlu olur…
UZLAŞMA KÜLTÜRÜ BİZDE HENÜZ GELİŞMEMİŞ…
DEMOKRAT PARTİ’de Yönetim zafiyeti olduğundan, YURT PARTİ’si ve Onun Genel Başkanı Saadettin TANTAN öncülüğünde, 3-4 Partiyi birleştirip, barajı geçebilecek bir gücün oluşturulması yönünde çok çaba sarf ettim.
Ama maalesef gördüm ve anladım ki, bu Partilerden her birinin Genel Başkanı;
Halkın kendisini tanıyıp, tanımadığına bakmadan, kişisel imkân ve kabiliyetlerini de göz önünde bulundurmadan; birleşmenin kendi çatısı altında olmasını, Aslan Payının kendisinde kalmasını istiyor…
Bu hususun Siyaseti tıkayan temel sorun olduğu anlaşılmaktadır…
Bunu Kemal KILIÇDAROĞLU ile Devlet BAHÇELİ’nin tutum ve davranışlarında da gördük…
Ben böylesi bir hususun genetik yapımız ve kültürümüzle de yakından ilgili olduğunu düşünüyorum…
Ve ben sonuç itibarı ile gelinen noktada; Bağımsız Aday olmaya karar verdim.
                ÜZERİNDE BİLHASSA DURACAĞIM BAZI PROJELER VE KONULAR ŞUNLAR:
                1-Ben enerji uzmanı ve işin içinden gelen bir Yüksek Mühendisim. Türkiye’nin enerji sorunlarını çözmeye talibim.
                Bu konuda Türkiye’de en kapsamlı araştırmalar bende. Eğer dik durş sergileyen Televizyon kanalları, bana ekranlarını açarlarsa;
                HES’ler dahil, elektrik üretimi ile ilgili tüm sorunları ve çözüm yollarını ortaya koyacağım, Halkımızın merak ettiği soruları da cevaplandıracağım.
                Öncelikle bu gibi konuları merak edenler;
                Benim sitedeki, bazı Televizyonlarda yaptığım konuşmalar ile
Elektrik Kurumunda yaptığım araştırmaları ve bu gibi konularda yazdığım makaleleri bir okusunlar…
2- Üretim olmadan, sanayinin sorunları çözülmeden, kalkınma ve gelişme sağlanamaz.
Sanayicilerimize bu konularda kendilerine yardımcı olacağımı, bu sorunları çözebilecek bilgi, tecrübe ve donanıma sahip olduğumu bilsinler…
3-Eğitim olmadan, en önemlisi çağdaş bir eğitim olmadan
Eğitimin amacını bir şeyler üretmeye, yapmaya dayandırmadan; hiçbir sorunun çözülemeyeceğini de herkes bilmeli ve anlamalıdır.
 Bu kapsamda özellikle iyi niyetle ve büyük amaçlarla kurulup, kısa süre sonra kapatılan KÖY ENSTİTÜLERİ’ni incelemeye alıp, daha gelişmiş şekli ile yeniden Eğitim sistemimize dahil dilmesini arzu ediyorum…
4-Gelişme yolundaki ülkelerde Atanamayan Öğretmenler sorunu olamaz…
Hele teknik ve branş öğretmenlerinin açıkta olması, asla kabul edilemez.
Bu itibarla, bu gibi konularda da çaba sarf edeceğimi
Ve tüm sorunlarda hep Halkımızın yanında olacağıma söz veriyorum
Ve bu itibarla tüm vatandaşlarımıza, beni tanıyan ve sevenlere en içten saygı ve selamlarımı sunuyorum,
Desteğinizi bekliyorum. 4 Nisan 2015 Cumartesi.
                                 Makine Yüksek Mühendisi Ahmet YALVAÇ
                                                               Enerji Uzmanı-Gazeteci-Yazar
                              ANKARA 1. Bölge Milletvekili Adayı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder