8 Ocak 2015 Perşembe

KONFERANS "Eğitim, Anayasa ve dış siyaset bağlamında TÜRKİYE NEREYE GİDİYOR?" adlı konferansa bütün vatanseverler davetlidir.

KONFERANS

"Eğitim, Anayasa ve dış siyaset bağlamında TÜRKİYE NEREYE GİDİYOR?" adlı konferansa bütün vatanseverler davetlidir. Eğitim konusunda Atasen Genel Başkanı Türkolog H. Cem Kanıbir, Anayasa konusunda Hukuk Profesörü Anıl Çeçen, dış siyaset konusunda emekli büyükelçi Dr. Ahmet Zeki Bulunç'un konuşmacı olarak katılacağı konferans 9 Ocak 2015 Cuma akşamı saat 18.30'da yapılacaktır. 
Kıbrıs Türk Kültür Derneği Genel Merkezi Konferans Salonu'nda yapılacak konferansa bütün vatanseverler davetlidir. 
Komşularla sıfır sorun iddiasıyla başlayan ancak geldiğimiz noktada bütün komşu ülkelerle kavgalı duruma düşmemize neden olan dış politika, Anayasa'mızın değiştirilerek çözüm süreci adı altında vatan bütünlüğümüzün tehlikeye düşmesi, Milli Eğitim Şurası'nda alınan kararlar ve milli eğitim politikalarımızın Cumhuriyet hedefleri rayından çıkar hale gelmesi masaya yatırılacaktır. Dinleyicilere söz hakkının da tanınacağı konferans, sendikamız Atasen'in bir faaliyeti olup her kesimden bütün vatanseverlere açıktır. Konferanstan özellikle Ankara'da yaşayanların haberdar edilmesini sağlamanızı rica ederiz. 


Tarih: 9 Ocak 2015 
Saat: 18.30 
Yer: Kıbrıs Türk Kültür Derneği Konferans Salonu 
Adres: Tuna Cd. Halk Sk. 17/12 Kızılay/ANKARA 
İletişim: (0 312) 435 52 50 

ATASEN; 
Ata Eğitim ve Bilim Çalışanları Sendikası  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder