5 Ekim 2017 Perşembe

DUYURU VE ÇAĞRI


MÜZİK EVRENSELDİR, RUHUN GIDASIDIR, BİRLEŞTİRİCİDİR. SİYASİ PARTİLERİN HER ALANDA, PLAN VE PROJELERİ OLMALIDIR. BEN ADALET PARTİSİ’NİN BU ETKİNLİĞİNİ; FARKINDALIK YARATMASI AÇISINDAN, ÖNEMLİ BİR ADIM OLARAK GÖRÜYORUM
Sevgili Okurlar,
Bildiğiniz üzere ben, Enerji Uzmanı bir Yüksek Mühendisim ve Türkiye’nin Enerji sorununu çözmeye talibim ve bu konuda kapsamlı çalışmalarım, plan ve projelerim var ama ben çok yönlü bir kişiyim.
Bir Yazar olarak;
Ülkemiz açısından sorun yaşanan her konuya ilgi duyuyorum ve bir şeyler yapmaya çalışıyorum
Müzik ve Sanatsal konular da;
Özel ilgi alanlarımdan biri..
Örneğin ben, bu yıl üçüncüsü olacak, Makine Mühendisleri Odası – Ankara Şubesi’nin düzenlediği, düzenleyeceği, Türk Sanat Müziği Koro çalışmalarına katılıyorum. Benim açımdan yararlı olduğuna inanıyorum.
Şarkıda söylüyorum.
Bu yıl Parlamenterler Derneği’nin tertiplemiş olduğu, TSM Koro çalışmalarına da, katılmaya başladım.
Web sitemde, Makine Mühendisleri Odası’ Ankara Şubesi’nin 2016’da tertiplemiş olduğu konser ile
Türkiye Parlamenterler Derneği’nin 2017’de tertiplemiş olduğu TSM Konserini de,
Web sitemde yayınladım.
Bu 2 Yayını izlemenizi ve yaptığım yorumları da, okumanızı öneririm.
Her konuda olduğu gibi, Müzik, Opera, Bale,Tiyatro, Resim ve Heykeltıraşlık gibi konularda da, sorunlar yaşıyoruz.
İktidar Partisi’ni bu gibi konulara ilgi duymadığı, ya da gereksiz gördüğü,
Siyasi Partilerin de, bu gibi konularda yaşanan sorunlara kafa yormadığı, çözüm üretmediği bir ortamda,
Yaptığım bu sanatsal yayınlarla,
Bir toplumsal hizmet yaptığıma, bir boşluğu doldurduğuma inanıyorum.
MUASIR MEDENİYETLER SEVİYESİNE ÇIKMAK İÇİN; HER KONU DA GELİŞMEK VE EN İYİSİ OLMAK LAZIM….
Örneğin Ülkemizin de;
Almanya, İngiltere, Fransa, Amerika Birleşik Devletleri, Japonya gibi gelişmiş devletler;
Müzik de dahil, hayatın bütün alanlarında,
Eğitim, ekonomik, teknik, sosyal, siyasal, sağlık, tarım, hayvancılık ve ismini saymadığım, daha pek çok konuda da gelişmiş ülkelerdir.
Bir Alman ATASÖZÜ vardır: Şeytan Detayda Gizlidir.
Eğer Türkiye her konuda gelişmiş bir Süper Devlet, bir Süper Güç olmak istiyorsa;
Aklın, Mantığın ve Bilimin ışığı altında, her konu da detay çalışması yapmalı ve uygulamaya koymalıdır.
Siyasi Patilerin bir şeyler yapması için;
İktidar olmayı beklemeye gerek yok.
Ortaya koydukları plan ve projelerle;
Halkımız için, bir umut, bir ışık olduklarını göstermeleri lazım.
Bu açıdan ADALET PARTİSİ’nin sanatsal anlamda başlattığı bu hamleyi, çok önemsiyorum.
Tüm sorunların çözümü konusunda, Niçin Olmamız Gereken Yerde Değiliz, başlığını taşıyan Makaleye bir göz atmanızı, PLAN VE PROJELERİM ara başlığını taşıyan bölümü okumanızı öneririm.
ADALET PARTİSİ’NİN TSM KOROSU; BÜTÜN TEŞKİLATLARDA YAYGINLAŞTIRILMALI VE ÖNCELİKLE YÖNETİCİ KADROLAR, HEPSİNE OLMASADA, BİRKAÇ ÇALIŞMAYA MUTLAKA KATILMALIDIR.
Sosyal alandaki bu faaliyet;
Adalet Partisi’nin, Halkımız nezdinde bir umut olması noktasında, iyi bir başlangıç olur.
Eğer bu faaliyetler devam eder ve başka alanlara da yayılırsa, çok yararlı olur.
Örneğin, ADALET PARTİSİ Futbol, Voleybol, Basketbol takımları gibi..
Eğer bu gibi sportif konularda da, alt yapı oluşturulursa,
Türkiye büyük paralar ödeyerek, dışarıdan sporcu ithal etmekten de kurtulur,
Ve Bizler, bu gibi konularda da, iddialı ve süper olabiliriz.
ŞİMDİ TSM KOROSU’NUN ADALET PARTİSİ’NE VE TÜRKİYE’YE SAĞLAYACAĞI FAYDA AÇISINDAN, BASİT BİR HESAP YAPALIM
Örneğin Türkiye çapında, 100 Koro olsun ve her Koroda 30 öğrenci olsun.
30x100 =3000 kişi, kurs görmüş, bilgilerini yenilemiş ve kendini geliştirmiş olsun.
Bu vesile ile, Türk Sanat Müziği konularında da, süper yetenekli insanların ortaya çıkmasına vesile olacağız.
Tabi ki, başka Siyasi Partiler ve başka Sivil Toplum örgütleri de, böylesi bir yarışa katılılırlarsa,
Çok daha iyi sonuçlar elde edilmesine, vesile yaratılmış olunur.
100 Teşkilat için,100 Konservatuar çıkışlı öğretmen için;
Bir istihdam da yaratılmış olur.
Ve sonuçta böylesine yararlı sosyal faaliyetlere önem veren, öncülük eden bir Siyasi Parti;
Toplum açısından, yeni bir umut, yeni bir heyecan olur.
Bu konuda ADALET PARTİSİ’ne basarılar diliyorum.
TSM Korosu ile başlayan bu girişimin;
Her türlü müzik alet ve ekipmanlarının Türkiye’de de yapılmasına,
Vesile olmasını da, temenni ediyorum.
Bundan önceki Makalede, kendime ud almak için yaptığım araştırmada, bir Keman imalatçısı ile tanıştım.
Bu vesile ile keman imalatında kullanılan ahşap malzemeler,Ladin ve Akça Ağaç kerestelerinin bile
Bu ağaçlar Türkiye’de yetişmesine rağmen,
Temininde yaşanan sorunlar nedeniyle,
Bu kerestelerin, daha çok Yurt dışından temin edildiğini söyledi…
Bu gibi sorunların da, çözülmesi lazım.
Saygılarımla 5 Ekim 2017 Perşembe
                                         Makine Yüksek Mühendisi Ahmet YALVAÇ
                                                 Enerji Uzmanı – Gazeteci Yazar
                                                                   a_yalvac@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder