2 Haziran 2018 Cumartesi

MMO Ankara Şube TSM Korosu-26 Nisan 2018-Nazım Hikmet Kültür Merkezi Konseri (5)


KONSER VESİLESİ İLE
Sevgili Okurlar,
Ben Enerji Uzmanı bir Makine Yüksek Mühendisi ve Türkiye’nin Enerji sorununu da çözmeye talip bir kişiyim,
Ama ben çok yönlüyüm.
Türk Sanat Müziğine de ilgi duyuyorum, birkaç Koroya katılıyorum,
Bazen solist olarak ta karşınıza çıkıyorum,
Sonuçta Sanatsal faaliyetlere de, bir Gazeteci bir Yazar olarak ta, web sitemde sıkça yer veriyorum.
Bir Ülkenin gelişmiş bir Dünya Devleti olması için, müzik ve diğer Sanatsal faaliyetler sahil,
Her alanda hamle yapması ve en iyisi olma gayret ve çabası içinde olması lazım.
Ben bu konuda da öncü olmaya, öncülük etmeye ve bir şeyler yapmaya çalışıyorum.
Türk Sanat Müziği TSM ile ilgili yayınladığım etkinliklerde, yazdığım Makaleler, birbirinin devamı ve birbirini tamamlayıcı mahiyette olduğundan,
Bu yayınları izlerken, yazdığım Makalelere de, bir göz atmanızı öneririm,
Yayınladığım bu TSM etkinlikleri ile
Bu konuda yetenekli olan Arkadaşlarımızı,
Ve yetenekli Koro Şeflerinin ve Müzik Hocaların teşhisine de, yardımcı olmak istiyorum.
Bu itibarla, kafamda gerçekleştirmek istediğim bir proje şu:
Bu TSM Koro yayınları, belli bir aşamaya geldikten sonra;
Yılın Ses Yarışmalarının ve Yılın Koro Şeflerinin ve Müzik Hocalarının tespit edilmedine vesile olmak istiyorum.
Bu yayınlar;
Her türlü gelişmiş.
Müzik aletlerinin de yapımına kadar uzanan süreçte,
Müzik konusunda da,
Türkiye’nin iddialı olmasını amaçlayan sürecin bir parçasıdır.
Saygılarımla, 4 Haziran 2018 Pazartesi
                                                Makine Yüksek Mühendisi Ahmet YALVAÇ
                                                     Enerji Uzmanı – Gazeteci Yazar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder