25 Nisan 2018 Çarşamba

1- MAKİNE MÜHENDİSLERİ ODASI-ANKARA ŞÜBESİ’NİN TÜRK SANAT MÜZİĞİ KONSERİ & 2- PARLAMENTERLER KÜTÜR SANAT VE TÜRK MÜZİĞİ DERNEĞİ’NİN TÜRK SANAT MÜZİĞİ KONSERİ

26 NİSAN 2018 PERŞEMBE GÜNÜ, YANİ YARIN;
ANKARA VE İSTANBULDA 2 TÜRK SANAT MÜZİĞİ ETKİNLİĞİ VAR
TÜM SANATSEVERLER DAVETLİDİR.
1- MAKİNE MÜHENDİSLERİ ODASI-ANKARA ŞÜBESİ’NİN TÜRK SANAT MÜZİĞİ KONSERİ

YER: Nazım hikmet kültür merkez, Saat: 19.30 Yenimahalle / ANKARA
NASIL GİDİLİR: Kızılay’dan geçen 220 ve 297 numaralı Halk Otobüsleri; Nazım Hikmet Külttür Merkezi’nden geçiyor.
***
2- PARLAMENTERLER KÜTÜR SANAT VE TÜRK MÜZİĞİ DERNEĞİ’NİN
TÜRK SANAT MÜZİĞİ KONSERİ
Harbiye-Şişli / İSTANBUL
KONSERLER VESİLESİ İLE…
Sayın Okurlar,
Ben çok yönlü bir Yazarım.
Enerji Uzmanı bir Makine Yüksek Mühendisiyim ve Türkiye’nin Enerji sorununu çözmeye talip, bir kişiyim ama
Sorun olan her konuda, bir şeyler söylemeye, analizler yapmaya ve çözüm üretmeye de, çalışıyorum.
Ben aynı zamanda, Türk Sanat Müziği’ne de tutkun bir kişiyim.
Bu konuda da, bir şeyler yapmaya çalışıyorum.
Daha önceleri Makine Mühendisleri ANKARA Şübesi’nin TSM Konseri ile,
PARLAMENTERLER Kültür, Sanat ve Türk Müziği Derneği’nin Konserini de yayınladım.
ADALET PARTİSİ’nde tsm Korosunun açılmasına öncülük ettim.
Konserler vesilesi ile yazmış olduğum Makaleleri okumanızı,
Müzik yayınlarını izlemenizi öneririm.
Konserler vesilesi ile yaptığım yayınlar ve Makalelerin de;
Halkımız tarafından nasıl algılandığı konusunda da, kısaca bir şeyler söylemek isterim.
Ben Türkiye’de en kapsamlı Analizler yapan bir Yazar olduğum kanaatindeyim.
Yazılarım;
ALASSKA’dan, VİETNAM’a kadar uzanan binlerce kilometre uzaklardan, 5 Kıtadan izleniyor olması;
Bir Yazar için, bir onur vesilesidir.
Ben Müzik konusunda bir yayın koyduğum zaman;
Sitemde güncel konuları da içeren baba Makaleler olmasına rağmen;
Alt sıralardan başlayarak, yükselişe geçiyor.
Kısa bir süre sonra, en çok okunanlar arasında;
En başa geçiyor.
Bu konuda Toplumdan gelen mesaj konusunda bir şeyler söylemek istiyorum.
Halkımız siyasal kutuplaşmadan,
Siyasetçilerin birbirlerine laf yetiştirmelerinden bıkmış…
Sonuçta halkımımız, sürüp giden gerginlik ve tartışmalardan bıkmış ve bir şeyler yapılmasını istiyor.
Bu farkı gördüğü zaman da;
Bu yayınları çok okumak, izlemek suretiyle de tercihini ortaya koymuş oluyor.
Saygılarımla 25 Nisan 2018 Çarşamba
Makine Yüksek Mühendisi Ahmet YALVAÇ
Enerji Uzmanı – Gazeteci Yazar 
www.ahmetyalvac1946.blogspot.com.tr 
a_yalvac@hotmail.com                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder