5 Haziran 2015 Cuma

BİR SEÇİM DÖNEMİNİN DAHA SONUNA GELİRKEN……

BİR SEÇİM DÖNEMİNİN DAHA SONUNA GELİRKEN……
 Sevgili Okurlar, çok kıymetli Arkadaşlarım ve Saygıdeğer Ankaralı Hemşerilerim;
Ankara 1. Bölge BAĞIMSIZ Milletvekili Adayı olarak, yoğun ve yorucu bir tempo içinde geçen bir seçim çalışmasının süresi bitmek üzere…
Halkımızın bana gösterdiği yakın ilgiden dolayı herkese çok teşekkürler…
Bu vesile ile Halkımızın sorunlarını, siyasi konulardaki duygu ve düşüncelerini doğrudan öğrenme fırsatım oldu…
Halkımız; kendilerine hizmet edecek, sözünde duracak, samimi siyasetçi arayışı içerisinde…
Bu noktada mevcut Siyasi Parti Genel Başkanlarına; eskisi gibi güvenmediği hususunu tespit ettim.
Bu noktada Bağımsız Adayların kendileri için yeni bir umut olduğunu söyleyen çok sayıda Vatandaşımızın olduğunu gördüm…
Kısmet olur ve Meclis’e girersem;
Bana gösterilen samimi ilgi, sevgi ve güveni boşa çıkarmayacağımı, herkesin bilmesini isterim…
Bu konuda benim seçim broşürüm bir senet niteliğinde. Bu itibarla Ankaralı Hemşerilerim, bu broşürü saklasınlar…
Ama ben söylediklerimden daha fazlasını yapacağım…
Şu gözlemimi de sizlerle paylaşmak istiyorum:
Ben Halkımızın Siyaseten gelinen noktada, olup biteni görüp anlamasından;
İçinde yaşadığımız bu zor günleri de atlatacağımız inancını taşıyorum ve gelecek adına da umutluyum…
6 HAZİRAN 2015 CUMARTESİ GÜNÜ KONVOYLA BÖLGE TURUNA ÇIKIYORUZ
6 Haziran 2015 Cumartesi günü saat 12’de;
İstasyon Mah. Alparslan Türkeş Sok No:44 Mesut Apartmanı önünden hareket ediyoruz
Toplanma saat 09’dan itibaren başlayacaktır. Bu süre zarfında gerekli hazırlıklar yapılacak…
Tüm Sevenlerim ve bana destek olanları; bu konvoya davetlidir.
BAĞIMSIZ ADAYLAR, SİVİL TOPĞLUM ÖRGÜTLERİ İÇİNDE YENİ BİR UMUT KAYNAĞIDIR…
Başta Türkiye Mühendis ve Mimar Odaları Birliği TÜMMOB, Türk Tabipler Birliği TTB, Devrimci İşçi Sendikaları DİSK, Kamu Çalışanları Sendikası KESK, ESM, Türkiye Barolar Birliği, Tüketici Hakları Birliği …gibi kuruluşlar;
Bu güne kadar, kendileri açısından yaşadıkları sorunları ve Türkiye açısından Siyaseten gelinen noktada duydukları rahatsızlığı; her vesile basın yayın aracılığı ile ve eylemlerle ortaya koymaya çalıştılar…
Bizler onların yanında olduk…
Ama bende kendi yaşamımda, İş hayatımda gördüm ve anladım ki;
Eğer Türkiye ortamında Sizleri temsilen birileri Milletvekili olarak Meclis’te değilse;
Eleştiri, protesto ve eylemlerin fazla etkili olmadığını, olamayacağını gördüm ve anladım…
Ve bunun için BAĞIMSIZ Aday oldum ve Meclis’e girmek istiyorum…
Çoğu Milletvekilinin kaldır parmak-indir parmak şeklinde görev yaptığını, ya da Liderlerin tahakkümü altında olup, özgürce hareket edemediklerini biliyoruz…
Bu itibarla benim;
Sorunların çözümünde çoğu Milletvekilinden, ya da bir Gruptan daha etkili olacağımı düşünebilirsiniz…
Zira Milletvekillerinin öncelikle bir konuda uzman, tecrübeli ve donanımlı olmaları gerekiyor…
Ben bu konudaki boşluğu doldurmak istiyorum…
Ayrıca ben Sizlerden biriyim…
Ve hep yanınızda olacağım…
Türkiye’nin hak ve menfaatleri konusunda dik duruş sergileyen herkesten destek bekliyorum…
Bu vesile ile saygı, sevgi ve selamlarımı sunuyor ve bu seçimin Ülkemize huzur, güven, sağlık, mutluluk getirmesini;
Güzel ve faydalı şeyler için yeni bir başlangıç olmasını diliyorum. 5 Haziran 2015 Cum
                                                                   Ankara 1. Bölge BAĞIMSIZ Milletvekili Adayı
                                                                    Makine Yüksek Mühendisi Ahmet YALAVAÇ
                                                                                  Enerji Uzmanı- Gazeteci Yazar
Cep: 0532 695 19 77
Mail: a_yalvac@hotmail.com
Web: ahmetyalvac1946.blogspot.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder